Lengvai suprantama kalba

🟢 INFORMACIJA APIE CENTRĄ 

Vilniaus rajono šeimos ir vaiko gerovės centras yra įstaiga. 

Ši įstaiga priklauso Vilniaus rajono savivaldybei. 

Centro adresas: Mokyklos g. 64, Geisiškių kaimas, Vilniaus rajonas. 

El. paštas: info@svgc.lt 

Telefonas: +370 665 81 905 

🟢 NAUJIENOS 

Jūs galite užsisakyti naujienas interneto svetainėje. 

Naujienas gausite į savo el. paštą. 

Jums nereikės lankytis interneto svetainėje. 

Visa svarbi informacija Jus pasieks automatiškai. 

🟢 KĄ VEIKIA CENTRAS 

Centras teikia socialines paslaugas. 

Tai yra pagalba žmonėms. 

Pagalba skirta: 

  • Vaikams 
  • Šeimoms 
  • žmonėms, kurie patiria sunkumų 

Centre teikiamos įvairios paslaugos: 

  • pagalba dienos metu 
  • laikinas apgyvendinimas 
  • socialinė priežiūra ir pagalba 

🟢 VIZIJA 

Vaikai turi augti šeimoje. 

Vaikai turi būti: 

  • mylimi 
  • saugūs 
  • gerbiami 

🟢 MISIJA 

Centras padeda vaikams ir šeimoms. 

Centras siekia: 

  • apsaugoti vaiką 
  • padėti šeimai išlikti kartu 
  • padėti žmonėms gyventi savarankiškai 

🟢 TIKSLAS 

Padėti žmogui arba šeimai: 

  • spręsti savo problemas 
  • stiprinti gebėjimus 
  • palaikyti ryšius su kitais žmonėmis 

Centras siekia, kad paslaugos būtų kokybiškos. 

🟢 KAS GALI GAUTI PASLAUGAS 

Paslaugas gali gauti: 

vaikai be tėvų globos 

vaikai iš kitų šalių, atvykę be tėvų 

vaikai su negalia 

vaikai, kuriems nustatyta laikinoji priežiūra 

vaikai ir šeimos, patiriantys sunkumų 

socialinę riziką patiriančios šeimos 

nepilnametės nėščios merginos 

žmonės, patiriantys smurtą 

kiti žmonės, kuriems reikia pagalbos 

🟢 KAIP GAUTI PAGALBĄ 

Jūs galite kreiptis: 

  • atvykę į Centrą 
  • telefonu 

Telefonai: 

+370 665 81 905 (darbo metu) 

+370 615 79 889 (visą parą) 

🟢 KĄ SUŽINOSITE KREIPDAMIESI 

Jums bus paaiškinta: 

  • kokios paslaugos teikiamos 
  • kaip jas gauti 
  • kokių dokumentų reikia 
  • per kiek laiko suteikiama pagalba 
  • ar reikia mokėti už paslaugas 

🟢 PAPILDOMA PAGALBA 

Jeigu reikės, 

Jūs būsite nukreipti į kitas įstaigas. 

Ten galėsite gauti papildomą informaciją ar pagalbą. 

Skip to content