Vasara – laikas keliauti!

Po vienerių metų pertraukos, labai išsiilgę jūros, vaikai džiaugėsi sužinoję puikią žinią, jog šiais metais vėl galės pamatyti mūsų Baltijos jūrą. Vaikų dienos centro „ARKA“ lankytojai ir Vilniaus rajono šeimos ir vaiko gerovės centro globotiniai, lydimi suaugusiųjų, liepos 26 d. susėdę į autobusą išvyko į Palangą. Dar geresnė naujiena buvo ta, jog šį kartą išvyka truks net tris dienas.

Įvykdžius vaikų apklausą, kad sužinoti, ką jie norėtų aplankyti, paaiškėjo, kad vaikai yra pasiilgę DINO PARKO, kur lankėsi prieš kelis metus. Nieko nelaukdami  iškart su jais ten ir nuvykome. Čia, DINO PARKE, prasidėjo mūsų atostogos ir pramogos! Šis parkas yra įsikūręs nuostabios gamtos apsuptyje, Radailių Dvaro teritorijoje. Dinozaurų parke mūsų laukė: 52 riaumojantys ir judantys dinozaurai, aktyvios pramogos, 5D kinas, elektromobiliai, veidrodžių labirintas, batutai ir kiti išskirtiniai atrakcionai.

Papramogavę ir išalkę nuvykome į Palangą. Ten įsikūrėme puikiuose poilsio namuose „Relax Palanga“, kur mūsų jau laukė soti ir skani vakarienė. Pavakarieniavę kuo greičiau nuskubėjome pasisveikinti su Baltijos jūra. Vaizdas buvo nuostabus – į krantą ritosi didelės bangos, o nuo saulėlydžio vaikai nenuleido akių, jis buvo nepaprasto grožio.

Sekančią dieną, išsimiegoję ir pailsėję po kelionės, suvalgę skanius pusryčius,  visi it bitutės vėl nulėkėme prie jūros. Pajūryje vaikai rado daug įdomios veiklos: rinko kriaukles, žaidė su smėliu, gaudė jūros bangas, mėgavosi saulės spindulėliais, valgė ledus…

Smėlėti, pasilepinę vandens bei saulės voniomis grįžome į poilsio namus pasistiprinti. Papietavę nuėjome į Basanavičiaus gatvę prie naujai atidaryto apžvalgos rato, kuriuo pakilus atsivėrė neapsakomas Baltijos jūros ir apylinkių grožis, kuris paliko vaikams neišdildomus įspūdžius ir atsiminimus. Kad prisiminti pamatytus vaizdus ilgiau, vaikai įamžino tai nuotraukose. O koks gi poilsis be picų… Vakare visų sugrįžusių ilsėtis į kambarius laukė staigmena – PICA.

Net nepastebėjome, kaip greitai pralėkė šios kelios poilsio dienos. Pailsėję, prisimaudę, įgavę gražų įdegį, smagiai praleidę laiką, nors truputėlį išvargę, bet geros nuotaikos ir pilni įspūdžių, grįžome namo.

Esame labai dėkingi visiems, kurie prisidėjo prie išvykos organizavimo!